Supporten

Oftast ringer våra kunder till oss, men du kan också maila in dina frågor eller lägga ett ärende via kundwebben. Vi tar emot alla samtal, oavsett om du har ett tekniskt problem eller behöver beställa fler licenser.

Vår support är ingen traditionell kundtjänst. Hos oss i Lund sitter personer med lång erfarenhet från branschen, systemvetare, ekonomer, civil- och redovisningsekonomer och tekniker som framför allt är duktiga felsökare och problemlösare.

Vi kan det mesta om Kobra II, tilläggsmoduler och teknik. Vår styrka är att vi är många på plats samtidigt. Tillsammans har vi många olika kompetenser till att hjälpa dig med ditt problem.

För oss är det viktigt att du som kund alltid ska känna att det finns någon att prata med och att du kan vända dig till oss för att få hjälp, oavsett om du har behov av en utvecklingsinsats eller har ett konkret problem. Alla våra supportmedarbetare svarar på inkomna samtal, vilket gör att vi kan korta ner våra svarstider.